Severity: Warning
Message: mysqli::query(): (HY000/1194): Table 'ci_sessions' is marked as crashed and should be repaired
Filename: mysqli/mysqli_driver.php
Line Number: 305
Backtrace:
File: /home/kvemo001/public_html/application/core/MY_Controller.php
Line: 7
Function: __construct
File: /home/kvemo001/public_html/index.php
Line: 318
Function: require_once
Severity: Warning
Message: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/kvemo001/public_html/system/core/Exceptions.php:271)
Filename: Session/Session.php
Line Number: 143
Backtrace:
File: /home/kvemo001/public_html/application/core/MY_Controller.php
Line: 7
Function: __construct
File: /home/kvemo001/public_html/index.php
Line: 318
Function: require_once
საქართველოს ადმინისტრაციულ-ტერიტორიულ ერთეულებში, ბოლნისის, გარდაბნის, დმანისის, თეთრიწყაროს, მარნეულის, წალკის მუნიციპალიტეტებსა და ქალაქ რუსთავის მუნიციპალიტეტში
In administrative-territorial units of Georgia: Bolnisi, Gardabani, Dmanisi, Tetritskaro, Marneuli, Tsalka municipalities and City Rustavi municipality
02 ნოემბერი 2019
ქვემო ქართლში სახელმწიფო რწმუნებული, შოთა რეხვიაშვილი, საქართველოს პარლამენტში მარნეულის მაჟორიტარი დეპუტატი, თამაზ ნავერიანი და მუნიციპალიტეტის მერი, ზაურ დარგალი სოფელ დიოკნისის, ქუთლიარის, ბაიდარის, ლეჟბადინის, დიდი მუღანლოს,
კაპანახჩის, ქესალოსა და ილმაზლოს მცხოვრებლებს შეხვდნენ.
ღია დიალოგის ფარგლებში ხელისუფლების წარმომადგენლებმა და ადგილობრივებმა, ერთობლივად განიხილეს სოფლების წინაშე მდგარი საჭიროებები, რომელიც ძირითადად საბაზისო ინფრასტრუქტურის მოწყობას გულისხმობს. მოსახლეობასთან ერთად დაიგეგმა მომდევნო წლის სამოქმედო გეგმის პრიორიტეტული მიმართულებები.
მიმდინარე წელს, მარნეულის მუნიციპალიტეტში 17 000 000 ლარზე მეტი ღირებულების, 180-მდე პროექტი ხორციელდება, რომლის ფარგლებში, წესრიგდება საგზაო ინფრასტრუქტურა, მიმდინარეობს ამბულატორიებისა და სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ცენტრების მშენებლობა-რეაბილიტაცია, სკოლების შენობების რემონტი, სოფლის მხარდაჭერის პროგრამის ფარგლებში განსახორციელებელი პროექტები და სტიქიის პრევენციის მიზნით დაგეგმილი სამუშაოები.